? ??????????????Robots in Disguise? ????? ?? ???Rating: 4.3 (4 Ratings)??60 Grabs Today. 1763 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????????????Spring Time? ????? ?? ???Rating: 4.3 (4 Ratings)??42 Grabs Today. 2715 Total Grabs. ??????Preview?? | ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 26, 2010

Farewell Party





12/8/09
Farewell Party
Fees: RM 45
Venue: Restaurant Nelayan Tmn Titiwangsa

Aku, Ain, Suly, Hilmi n Abai 2getha2 g dinner tu. Ktorg grak kol 3. Time tu ujan lebat. berkumpul kat Puncak Perdana. Da la sesat, melambatkan lagi perjalanan kita kesana. Sampai kat ctu kol 5. Ktorg dtg awal coz nak tlg organizer wat last preparation. Tiup belon, balut hadiah, n susun hadiah. Nampak cam remeh, tp makan masa gak. Aku teman hilmi g bli kek. Arini bday host tu. Nak wat kejutan. Cari nya cari akhirnya jumpa gak kdi kek. Secret recipe. Bli brownies. Balik tu ktorg troskan keja yg x abes tadi. Kol 7.30 ttamu lain da sampai. Aku ssiap utk dinner malam tu.

Ada 6 org artis jemputan. Suma ni artis2 yg br nak naik. So hot!!. Da la handsome, tough lak tu. Ktorg xtao menahu pon ada artis ni. Rugi sape x g party ni. Lain dr yg lain. candle light dinner lg. So romantic. Ktorg mkn buffet. Ada laok nasi tomato, bubur kacang, buah n kuih2.


Baju aku di sponsor oleh Yaya & Pamy Sdn Bhd. Adik aku, iken tgk pic ni. Dia kata kak ena ni cam baru balik dr umrah. hahaha..Mira yg pakai sari oren tu dapat anugerah The Best Dress of The Night. Suly (diri sebelah paling kiri sekali) n bf dia Abai dpt anugerah The Best Couple of the Night.


Malam tu ktorg dipersembahkan dgn alunan lagu dr mamat handsome tu. Dorg pon ada mlakonkan drama pendek. Aku dipanggil kedepan time artis ni nyanyi. Gila segan. Da la nyanyi lagu jiwang. Dok glak je aku kat depan tu.






Event abes kol 11pm. Aku balik ngan kwn aku hilmi n Mellisa Jane. Singgah MSU jap nak amik Naim n anta dia balik umah. Tapi dia still decorate booth kelab kembara utk karnival kelab sok. So ktorg balik dlu. Sampai umah kol 1am

2 comments:

Dolphin Gemuk said...

arghhhh
rugi nya x pegiii!
heeeeee

tp nape br update pasal dinner nih?
kan da lame da?

zarina said...

sebab ni br berjinak2 semula ngan blog. 8ctually da lama ada blog tp da lama biarkan non active.