? ??????????????Robots in Disguise? ????? ?? ???Rating: 4.3 (4 Ratings)??60 Grabs Today. 1763 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????????????Spring Time? ????? ?? ???Rating: 4.3 (4 Ratings)??42 Grabs Today. 2715 Total Grabs. ??????Preview?? | ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, February 19, 2010

Gua Senyum

24/7/2009 -1st day
Campsite Hutan Lipur Gunung Senyum

Berkumpul kat MSU kol 9pm. Ktorg dibahagikan kpd 4 kumpulan. 1 kumpulan 9 org. Aku group ngan Naim, Liyana, Kecik, Tasya, Ina, Fariz,wan n sorg lg aku lupa nama dia. Ktorg bergerak ke Hutan Lipur Gunung Senyum kol 12am.


25/7/2009 - 2nd day
Gua Senyum

Kol 4.30 ktorg sampai ke camp site. seramai 38 orang peserta mengikuti trip kali ni.Ktorg tros mendirikan khemah n merehatkan dri. Camp site kat cni ada toilet n surau.


Pg tu ktorg bgn kol6.45am. Stelah solat n membersihkan dri, ktorg menyediakan sarapan. Ktorg myediakan spagethy, ketam goreng, nugget, kentang goreng, hotdog, roti salut telur n milo. Banyak kn makanan. Yela, bnyak perut yg nak di isi.


Pas bfast, ktorg wat warm up. Renger yg akan lead ktorg ialah Mak Teh n En Saudi. Ktorg memulakan pengembaraan tepat kol 10am menuju ke Gua Jebak Puyuh dgn jarak perjalanan 3.5 km. Ktorg mmasuki Gua Terak @ Gua Rangkak, Gua Terowong, Gua Para, Gua Kapal, Gua Keris, Gua Candi @ Gua Sisik, Gua Straw dan Gua Ular.























Ktorg bergerak pulang ke camp site pada pukul 3.30pm dan sampai pada pukul 4.15pm. Ktorg membersihkan dri, makan dan berehat2. Malam tu ktorg myediakan mkn mlm. Ktorg masak nasi goreng kg, telur masak kicap, ikan sardin, kari ayam n teh. Suma kumpulan diwajibkan utk membuat 1 persembahan masa sesi ice breaking. Pas tu ktorg dihidangkan dgn ayam bbq n ikan bakar. Ktorg masok tdo kol 1am.


26/7/2009- 3rd day
Deer land n Kuala Gandah
Keesokan harinya ktorg bgn kol 6am. Solat, mndi n siapkan b'fast n laok utk lunch. Pg tu ktorg makan nasi grg kg n milo. Laok utk lunch ktorg wat bihun grg, nasi, sardin n kari ayam. Pas b'fast, ktorg mengemas bbrg. Pasni ktorg da x singgah camp site tu lg. Ktorg menuju ke Deer Land. Yg bestnya kat tempat ni, haiwan2 kat cni jinak2. Kita bley sentuh beruang, ular, rusa, kera n mmcm lg la.















Pas puas melawat Deer Land, ktorg singgah ke Kuala Gandah. Tgk gajah. Bley mndikan gajah n tunggang gajah. Gajah ni busuk, so aku xmao join aktiviti tu.



Ktorg lunch kat kwsn rehat kat ctu. Pas mkn, ktorg pon pulang ke MSU

0 comments: