? ??????????????Robots in Disguise? ????? ?? ???Rating: 4.3 (4 Ratings)??60 Grabs Today. 1763 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????????????Spring Time? ????? ?? ???Rating: 4.3 (4 Ratings)??42 Grabs Today. 2715 Total Grabs. ??????Preview?? | ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, October 22, 2010

White water rafting

kali ni Kembara mengibarkan sayap dgn lebih besar ke sukan air lak.asyik naik turun gunung je kan, so pe kata kita cuba mnde baru.ktorg cuba white water rafting.mmula b4 wat water rafting ni kena wat water confident. I hate it. banyak telan air.yela,bygkan u ssorg sepanjang 100 meter.dihanyutkan arus.banyak batu n ranting.lebam tulang kering aku. punyala kayuh2 pki tgn cam instructor tu ajar,tp xgerak pon.da give up da.rasa cam xnak wat rafting.ni baru water confident da camni,camnela bila atas raft nnt. tp rugila bayar memahal stakat wat water confident je kan. so aku join gakla rafting ni.















Memula aku pilih helmet biru. niat dihati nak lain daripada yang lain,so bley tao tu aku dari jaoh. tp helmet tu gedabak besar.hampir ttutup mata aku.pastu aku tukar helmet ngan en syam.dia xperasan pon.hahaha..

























Aktiviti ni wat kat Kuala Kubu Baru, Sungai Selangor. Dalam 7km laluan rafting ni. Redah 4 jeram.1st canyon, chicken drop, hydraulic n 2nd canyon. mmg terbaekla. masa redah 2nd rapids,kawan sebelah aku ilang.hahaha..dia tercampak kuar dari raft.mb sebab dia xcukop berat.xpon sebab dia xnampak arus kat depan sebab aku tukar helmet ngan dia.mata dia ttutup dgn helmet kot. 3rd rapids, kaki dia sebelah je ttgl kat dlm raft.ktorg dok tarik kaki dia.xbg dia jatoh lg.bnyk terms baru yg ktorg blaja cam 'hold on, paddle up, paddle forward,paddle backward, over left, over right, back n front'.kkdg bley tlupa pe yg guide tu suruh wat.dok pikir dulu.hahaha..lampi tol.mana xnya,tgh panik,suma lupa.mmasing berpandangan sesama sndri,kena watpe ek?1 raft bley mmuatkan maksimum 8 lelaki dewasa.kederasan n kesukaran arus kat cni adalah digrade 4.


















0 comments: